En liten stor nyhet

Tänkte att det nog är dags att avslöja en liten hemlighet offentligt nu för alla som inte vet:

Arvid ska få ett syskon!


Det hela kommer att inträffa i sommar. Just nu har vi BF 13 juli... (Arvid fyller 2 år den 12 juli...) men än kan ju det ändras. Så nu är det offentligt i alla fall! :o)

Jag har mått väldigt illa i flera veckor nu. Fick akupunktur hos barnmorskan på inskrivningen - "frön i örat" hette det. Och av det blev jag faktiskt bättre. Bytte ut dem två veckor senare men förra veckan tänkte jag prova att vara utan för att se hur det gick. Men det var ingen större hit... Funderar på att åka och få nya frön isatta, men det är lite störigt att åka från jobbet fram och tillbaka till Brunflo för att göra något som tar max 3 minuter. Men det kan ju vara värt det också... hm...

I övrigt är jag asigt trött och hormonerna spökar som sjutton! Jag gråter i genomsnitt en gång om dagen. Ibland helt utan anledning. Tur att Andreas är så oerhört förstående som han är!!! Det känns som om det är värre nu än när jag gick med Arvid, men det kan vara så att jag förträngt hur det var den gången... Samma sak med illamåendet som jag fått för mig är värre den här gången, men jag vet inte.

Det var allt om detta för stunden, funderar på att ge mig på en nyårskrönika. Blev inspirerad av en jobbarkompis årskrönika så nu blir det nog en i nästa inlägg...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, jag tycker det är så ROLIGT! :) Grattis till familjen Lundström/OLsson!
Kramar!

2008-01-01 @ 23:29:02
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Carro

Grattis igen nu då=) Minns hur pissigt jag mådde i somras så jag tycker synd om dig men det går över, nu är jag inte alls illamående eller överdrivet trött men däremot tjock, otymplig, nåja lite trött, less men framförallt förväntansfull=)

2008-01-02 @ 23:41:54
URL: http://mrshanning.blogg.se
Postat av: Jonna

Men grattis!!! Va roligt me fler barn! Trist att du mår illa bara.. Ha de! Kram

2008-01-03 @ 21:36:52
URL: http://roosens.blogg.se
Postat av: Linnea F

Men åh vad roligt!! =) Stort grattis!!!!

2008-01-04 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0