Krock

Två jobbarkompisar var med i en krock igår så idag var det mycket att göra på jobbet när de inte var på jobbet (de var på akuten hela dagen men har nu fått komma hem). Men även på det jobb jag sitter på var det mycket så vi var sysselsatta hela dagen. Ska göra klart imorgon bitti, sen får vi hoppas att det inte kommer så mycket post imorgon. Det ryktades om snökaos i södra Sverige vilket ibland kan resultera i mindre post dagen efter.

Kliver upp tidigt imorgon, sen blir det soooovmorgon i två dagar. Efter det blir det också sovmorgon (fast inte lika länge då) för då ska jag vara föräldraledig och skola in Arvid på förskolan.

Vi gick till affärn ikväll för att inhandla lite fika för jag har fredagsfika imorgon. Jag orkar verkligen inte baka nåt nu, jag är så asigt trött (pga graviditeten). Och mår illa gör jag fortfarande, måste nog boka in en tid för att få akupunktur igen. Det blev ju åtminstone bättre av det.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att höra att det är ett litet syskon på gång. Hoppas du snart blir mindre trött och illamåendet försvinner.
Lycka till!
Kram

2008-01-04 @ 11:31:24
Postat av: Nina

Nämen det har jag missat! Stort grattis till plusset!
Kram Nina

2008-01-04 @ 21:52:35
URL: http://mammanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0