Nya frön i örat

Gårdagens förskolevistelse hade också gått bra. Han grinade till lite när jag skulle gå, men sen såg han mest förvånad ut igen. Gråtattacken var över på cirka tio sekunder. Två pannkakor hade han ätit till lunchen också, sen var han som helvild när vi gick hem. Mycket energi i lunchmaten. :o)

Idag gick det också bra. De skulle leka ute idag till att börja med, jag sa hejdå till Arvid men han var nog mest intresserad av vad ett annat barn höll på med. Sen gick jag till barnmorskan för att få nya frön isatta i örat. Och nu är jag hemma igen.

Det är klent med nya händelser, så jag får nog sluta skriva.


Kommentarer
Postat av: elin

Det får du inte göra! Sluta skriva alltså. Det finns alltid småsaker att förstora upp och göra intressanta!

2008-01-22 @ 18:50:18
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0