Ont i fingret

Det gick bra även idag på förskolan. Första timmen var vi inne, andra timmen ute. Fast mot slutet var Arvid och några andra barn trötta så de som ville hem och sova kunde gå tidigare. Så vi gick hem och åt lunch innan Arvid gick och lade sig och sedan även jag.

Sen inträffade något klantigt... Jag låg i sängen och skulle sätta mig upp. Tog stöd med händerna mot madrassen, men så halkade jag till och satte mig på ena handen. Eller snarare fingrarna på den ena handen. Jag hörde att det knäppte till och så hade jag asa-ont i långfingret på höger hand! Sen dess har jag haft ont, men jag hoppas verkligen innerligt att inget är fel!! Nu har jag lindat det och hoppas att det ska ge med sig under kvällen. Ondast gör det när jag försöker räta ut fingret. Håll tummarna för att det inte är nåt galet!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, hatar att göra illa fingrarna. Det gör så nedrans ont. Själv har jag ont i min tumme.
Hoppas att din värk går över snabbt och att det inte är något som är fel.

2008-01-10 @ 15:18:46
URL: http://fotbollen90.blogg.se
Postat av: Ram

Jag känner igen det här från en tidigare graviditet...... Du har ju sagt att du inte skulle bryta nåt den här gången :)
Hoppas att det inte är nåt allvartligt.
Sköt om dig

2008-01-10 @ 20:20:39
Postat av: Annica

Hej! Inte en till i gruppen med ett finger som är av...;) Hoppas det inte är något...! Roligt att det går bra för Arvid!Ta hand om dig.Kram//Annica

2008-01-10 @ 22:31:24
URL: http://ankos.blogg.se
Postat av: Jenny

Men Stina... Vad du håller på o härjar med dina arm-avslut... :D Hoppas det går till sig!
Kram (En stödkram rentav!)

2008-01-10 @ 22:53:53
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Rebban

Men Stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina du har ju faktiskt lovat!!!! Nu är jag nästan arg på dig. Du skulle ju inte vara skadad den här graviditeten!
Krya på dig!

2008-01-11 @ 08:19:05
Postat av: Rebban

Men Stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina du har ju faktiskt lovat!!!! Nu är jag nästan arg på dig. Du skulle ju inte vara skadad den här graviditeten!
Krya på dig!

2008-01-11 @ 08:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0