Svullet o ont, men bättre

För er alla som varit oroade och kommit med krya-på-dig-hälsningar så kan jag (nog) lugna er! Långfingret gör visserligen asigt ont fortfarande, och är svullet... Men ändå bättre! Så det är väl ett steg i rätt riktning i alla fall. Jag kan t.o.m. använda långfingret på tangentbordet idag - det kunde jag inte igår.

Natten blev inte vad jag hade hoppats på eftersom jag hade så ont. Men vid 04-tiden så gick Andreas och hämtade Alvedon och vatten till mig så efter att jag tagit det och det fått verka en stund så kunde jag sova gott fram tills klockan ringde imorse. På förskolan var jag som en zombie. Även Arvid. Men en teckning fick han till i alla fall, den var så fin med lite streck på. :o)

På förskolan när barnen ska sova så får de sova i sina egna vagnar, så vi ska försöka få Arvid att somna själv i vagnen. När vi gick hem idag (han var asa-trött även idag)somnade han i vagnen och nu sover han fortfarande ute på altanen. Det gör visserligen att jag inte kan lägga mig och vila, men den smällen får jag ta. :o)

Kommentarer
Postat av: elin

Skönt att det blivit lite bättre! Nästa g han somnat i vagnen får du ställa den i hallen istället så du kan lägag dig på soffan!

2008-01-11 @ 12:06:04
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Ram

Skönt att höra att ditt finger känns bättre, vill ju gärna ha ditt sällskap på jobbet så fortsätt krya på fingret :)

2008-01-11 @ 18:01:01
Postat av: Carro

Wille sover inne när han är hemma och har typ alltid gjort så vi var lite oroliga att han inte skulle kunna somna av sig själv i vagnen på dagis men redan första dagen han skulle sova kvar där gick det jättebra, vi skulle inte få han att somna själv i vagnen nu heller (har provat flera gånger) men på dagis somnar han oftast först av alla. Det är mycket mer han accepterar på dagis som att äta med hakklapp t ex, skulle han aldrig göra hemma =)

2008-01-12 @ 00:31:18
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0