Vilding

När jag hämtar Arvid på förskolan är han helt vild. Sen håller det på hela kvällen, ungefär fram till Bolibompa. Frågade honom för en stund sen om han ville gå och sova, och han hämtade genast nappen och gosedjurshundarna och gick till trappan. Så han fick lägga sig. Men det verkar som om det var för tidigt trots allt. Nu verkar han inte vilja sova ändå. Vi får se hur det går...

Just nu låter det som om han ligger och skrämmer hundarna. :o)

Det går fortsatt bra på förskolan och det går fortsatt bra för mig att jobba. Fast idag var jag riktigt trött. Jag jobbar nu ca 7.00-14.15 och det känns bra. Vi får se hur det går för Arvid på förskolan, om jag ska gå upp i tid igen om ett tag eller hur jag ska göra. Men det känns inget bra att han ska vara på förskolan heeeeeela dagen heller. Åh att allt ska vara så svårt!

En ny arbetsdag imorgon, sen är det HELG! Jabbi!

Kommentarer
Postat av: Carro

Roligt att höra. Wille går oxå till trappen när man frågar om han vill sova men det är för att han vet att det vankas välling=)

2008-01-24 @ 23:48:20
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0