BF+7

Ghaaaaaaaaa!!!!! Inget händer. Jag orkar inte umgås med folk. Orkar mest inget. Jag är inte trött som i sova-trött, men däremot trött rent psykiskt. Det tär att gå omkring och vänta så här. 

Vi skulle åka på sommarcafé idag (Andreas, Arvid o jag) men då kom det världens åskväder med regn och hagel, så vi åkte till Tages istället och fikade. Himla mysigt hade vi. Sen åkte vi till stan och hyrde film och var in på Hamngatan 10 en sväng, men det kändes mest jobbigt att vara ibland folk. Äntligen hemma igen, skönt.

Tror jag ska trösta mig med lite jordgubbar nu... Och Trocca light...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Förstår att du blir less! Nu får det ta och hända något snart! KRAM!

2008-07-18 @ 17:13:58
URL: http://canbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0