BF+9

Vid det här laget hade Arvid kommit ut... Han kom ut "igår morse" om man ska jämföra... Och jämför gör jag ju. Jag har ju inte så mycket annat att göra. Haha.

Igår hälsade vi på Ida, Johannes och Axel en sväng. Sen bestämde vi att de skulle komma hem till oss och grilla till middagen. Kollade på Guldkompassen innan de åkte hem och sen gick vi och lade oss. Trevlig kväll. Jag sov ganska gott inatt mellan varven. Arvid vaknade 07:40 och sen låg vi kvar i sängen och kollade på lite barnprogram.

Idag är jag lite yr och har ont i huvudet. Hoppas det blir bättre.

Foppas födelsedag idag. Men ingen bebis. Mycket snö men ingen ficklampa. ;o)

Kommentarer
Postat av: erika

paljen lunta mutta ei tashulamppua :D

2008-07-20 @ 19:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0