Helt galet

Helt galet egentligen att inget händer. Bebisen skulle ju ha varit här nu! Börjar undra om det verkligen finns en bebis där inne eller om det är nåt annat. En elefantunge kanske. Elefanter är väl dräktiga i närmare två år? Då är det inte så konstigt om den aldrig kommer ut...

Efter både mat och sömn så är jag varken yr eller har huvudvärk längre. Himla gott sov jag på min mitt-på-dagen-tupplur. Så pass gott att jag måste ha stängt av snoozefunktionen. Men det finns nog nån mening med allt.

Funderar på att åka ner o se om det finns några jordgubbar på affärn, men ids jag?!?!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Oj oj oj! Bebis kom ut nu! Om mamma inte ids köpa jordgubbar, då har det gått långt!

2008-07-20 @ 20:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0