Jordgubbar

Ja det iddes jag. Och jag fick med både karl och barn. Då blev det genast mycket roligare att handla! Två liter jordgubbar inhandlades + lite annat. En av litrarna åt vi som efterrätt efter middagen. Mums! En liter kvar då, men den är nog snart också slut... ;oP

Har ju glömt att berätta nåt viktigt - jag ska ha 302 nu!!!!!!!! Tog en massa plåtar i förrgår, däribland den gyllene 300! :o)

Ultraljud imorgon. Om bebisen gått upp enligt normalkurvan borde den väga cirkus 3700 imorgon. Ska bli spännande att höra vad de säger. Om inget händer inatt förstås...

Kommentarer
Postat av: elin

Jag tog 200 igår så jag ska ha 201 nu, inte så längt efter! Vill minnas att du var nånstans på 180 när jag började, fast när jag flyttar ut i buschen så drar du nog ifrån igen, om inte redan vid alla barnvagnspromenader innan!

2008-07-21 @ 10:12:12
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0