Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Nina, jag älskar såna här utmaningar!

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Föda barn (men det sket sig)
Sova när Arvid sover
Äta jordgubbar
Mysa
Ringa försäkringskassan

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Andreas och min första sommar ihop. Drack kaffe för första gången. Var till Gotland och Stockholm på semester med mamma och pappa.

Vilka platser har du bott på? 
Biskopslund, Brunflo
Studentvägen, Uppsala
Åhlénshuset, Östersund
Torvalla
Brunflo

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Köpa tomt och bygga hus
Köpa en till bil (större än den nuvarande)
Skänka pengar till cancerfonder
Boka några resor
Sätta undan pengar till barnen

Och jag utmanar Elin, Carro, Jenny, Linda, Carolina och Jonna! Om någon annan är sugen på att svara så gör gärna det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0