Venedig

För sju år sen var vi i Venedig idag. Jag kollade lite i gamla almanackor och kom fram till det. Roligt! Det var en otroligt häftig stad!

Jag känner mig lite lurad idag, för ett tag idag har jag trott att det varit 7:e juli, men det är ju helt galet. Två dagar ifrån. Idag är det en vecka tills Arvid fyller 2 år! Hjälp vad tiden går! Just nu ligger han och Andreas i soffan och myser. Vi väckte upp Arvid för en liten stund sen så han inte ska sova för länge. Igår verkade det ju ha gjort susen att väcka upp honom i alla fall. Får se om det går lika bra idag. Hans farmor o farfar är på väg hit för att fira honom, för de åker till England nästa vecka så de är borta på födelsedagen.

Andreas kanelbullar som han gjorde igår blev kanongoda! Och degen var mycket god! Inte fick jag ont i magen heller, även fast det hade varit bra om det blivit magont i form av åtminstone värkar... ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0