Ännu en lördag på stan (bl.a.)


Igår när Arvid och jag var hos mina föräldrar så lade sig Arvid plötsligt på farstukvisten och låtsades sova. Var ju tvungen att få ett kort på när han låg där så sött. :o)

Inatt/igårkväll kom Andreas äntligen hem, hurra! Jag var dock vaken (han kom hem strax före midnatt) för jag satt uppe ett par timmar och gjorde ett kort till nyfödde Axel.



Idag har vi varit på stan (efter att bland annat fått sovmorgon till kl 08) och sen har Andreas varit på repdag. Arvid och jag åkte ner till mammas och pappas bygge och hälsade på. Nu är det strax läggdags för lille plutten.

 Arvid spikar på bygget

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, det verkar som om jag kan anställa Arvid om några år va? :)

KRam!

2008-06-08 @ 14:25:52
URL: http://jennysundin.blogg.se/
Postat av: Rebban

Jättefint kort!!!

2008-06-09 @ 08:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0