Hormoner

Grattis till Linda och Henke som fick en dotter imorse!!!! :o)

Gravidhormoner är inte så lätta att handskas med alla dagar. Härom dagen började jag dagen med att storgråta. Anledningen var att jag hörde på radion att det är tokmånga bebisar som kommer att födas i sommar så de har tagit in extrapersonal. Då brast det för mig. Ingen frukost hade jag fått i mig och så "drabbades" jag av den nyheten. Tänk om jag inte får fullt fokus på mig, tänk om det föds typ 20 barn den dagen jag ska in, tänk om jag inte får den "bästa" personalen, osv. osv. osv..... Efteråt var det bara att skratta åt det. Klart det går bra! :o)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket. Snart din tur. Längtar tills jag får höra din förlossningsberättelse och få se ert underverk.

2008-06-28 @ 17:44:45
Postat av: Carolina

Man måste läsa din blogg flera gånger per dag nu Stina, för att se om det händer något snart! ;-) Kram!

2008-06-28 @ 18:34:17
URL: http://canbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0