Kalas

Idag har vi varit på Martins 3-årskalas. Han fick tallrik och glas med Bilarmotiv och även en sån där liten klump som man löser upp i vatten som blir en handduk (även det med Bilarmotiv). Och så kortet förstås.
 
Arvid sov inte mer än 1½ timme mitt på dagen idag. Nu verkar han dock väldigt trött och gosig och mysig där han sitter med Andreas i soffan och kollar på Nasses stora film. :o)

Arvid och Martin har lekt och stojat idag och de verkar ha så roligt. Kul att se! När vi åkte hem från kalaset kom vi på att vi skulle äta kinamat till middag så vi åkte och köpte det innan vi körde hem igen och åt middagen hemma. I bilen sjöng vi en massa barnsånger och gjorde rörelser. :o)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilket fint kort! Jag fortsätter att fota mina alster, men har inte kommit mig för med att maila dem ännu... Funderar på att lägga ut dem i ett album på FB i stället, jag som inte har någon egen blogg... ;-)

2008-06-30 @ 12:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0