Ute

Imorse vaknade vi av oss själva igen. Eller jag vet inte när Andreas klev upp, men jag vaknade 08:20 av att Andreas kom med jordgubbar och Trocadero som fika på säng. Han vet han! ;o) Han meddelade i alla fall att han var på väg för han är på rep-dag idag. Han gick även in för att säga hejdå till Arvid som då fick komma till min säng och mysa. Skönt att få sova så länge på helgen!

Arvid och jag har varit ute och lekt en massa idag. Först var vi på altanen och lekte, Arvid fick bland annat prova sin nya gunga som vi satt upp på altanen. Superkul tyckte han att det var (även fast det inte syns på bilden nedan...). Hunden fick provgunga också. :o) Sen gick vi till lekparken och var där över en timme och lekte. Roligast där var väl när jag ramlade ner i sandlådan, haha!! Skulle sätta mig på kanten men tappade balansen och föll handlöst ner i sandlådan...

Arvid har lagt sig nu så jag ska blogga klart, fixa lite i köket och sen gå ut och sätta mig i solen. Med benen i högläge. :o)


Kommentarer
Postat av: elin

Vad praktiskt med gungan så nära, kring vår har vi inga sittplatser och lat som jag är så vill jag inte stå och knuffa på en gång i minuten... Kepsen hittade vi på HM, fast på bebisavdelningen så den kanske inte kommer att passa hela säsongen.

2008-06-02 @ 07:56:49
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Rebban

hmmm, nära en till bruten handled...

2008-06-02 @ 08:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0