Briolek

Igår fick Arvid en rolig present. Andreas jobbarkompis skulle göra sig av med lite leksaker, så Andreas fick med sig flera Brio-tåg med tågbana hem. Gissa om Arvid blev glad?! Han lekte hela sin vakna hemma-tid med tåget och även idag har han lekt en massa med tågbanan. Och så kommer han och hämtar en, säger "Kom", tar tag i ens hand och drar med en till tågbanan, säger "sitt" och klappar på golvet. Sen blir han nöjd och glad när man sätter sig och leker lite. Hihi! :o)

Igår somnade jag kl 21:15, hoppas jag lyckas minst lika bra idag!

Att få hem Arvid från förskolan är fortfarande kämpigt. Men eventuellt har det gått liiiite bättre nu de här dagarna, men kämpigt är det fortfarande och jag är svettigare än få när jag går därifrån. :oD

Grattis till Elin och Ida som fyller år idag!

Jag väntar nu på 254 i platespotting! Jippie!

Kommentarer
Postat av: elin

Jag väntar bara på 142... Vad kul med tåg och tågbana, sånt hade vi när jag var liten så det borde ju ligga kvar hos mamma och pappa någonstans, det tål att luskas vidare i!

2008-03-12 @ 09:24:42
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Carro

Wille är oxå tokig i sin briotågbana å kommer oxå å säger kom och tar ens hand för att man ska leka med den =)

2008-03-15 @ 00:47:58
URL: http://mrshanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0