En lite jobbig valborg

Som fd uppsalabo under studietid är valborg förknippat med saknad. Men kanske allra mest nostalgi! För tänk vad mycket roligt vi varit med om på valborg i Uppsala! Tur att vi var flera igår som flyttat hem så vi satt i samma sits igår... :o)

Vår valborg i år firades först med en vanlig arbetsdag (för mig iaf, Andreas och Arvid har lov), sen handlade vi på Coop och på kvällen kom Ida, Johannes, Daniel och Anna hit för att grilla. Åkte in en sväng till stan på kvällen/natten, men hittade ingen annan brasa än en näst intill nerbrunnen sådan i Badhusparken. Arvid och jag satt dock kvar i bilen. Men vi kunde ändå se några fyrkerverier från där vi satt. Förvisso mycket små, men ändock!

Jag har kanske inte så mycket mer att tillägga just nu. Orden tog slut. Behöver nog lite frukost.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Fast frågan är om man inte saknar dammiddagen mer än själva valborg. Fast det är klart, JH:s sillunch...

2008-05-01 @ 13:32:24
Postat av: Jonna

Valborg va grym i Uppsala även i år! Men de va ju mitt sista år som student.. Kommer bli en sak man verkligen saknar den dan man flyttar hem.. Kram

2008-05-01 @ 21:54:56
URL: http://roosens.blogg.se
Postat av: Nina

Valborg här i u-a heter ju sista april jue ;-)
Kram på dig!

2008-05-02 @ 15:52:03
URL: http://mammanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0