Lördag kväll

I tre timmar har jag nu suttit och pysslat. Hjälp vad allt tar lång tid! Men roligt är det! Nästa projekt blir nog att scrappa Arvids 1-årsdag.

Andreas har spelat i Svensta ikväll och allt hade gått bra. EMD ska spela där också, så det skulle väl bli en del publik.

Arvid var svårsövd ikväll. Tror att han hade "missat sömntåget", men tillslut så... Vore bra om han kom tillbaka i sina vanliga rutiner eftersom det är dags för förskolan igen på måndag. Fast imorgon hoppas jag ändå att han sover till niotiden precis som idag. :o)

Imorgon kommer Elin och Mio, det ska bli kul! Synd att Carro inte kunde imorgon, men det får bli en annan gång.

Kollade på gravidbilder från när jag  väntade Arvid och jag ser likadan ut nu som jag gjorde då i samma vecka. Det ska bli mycket spännande att se när den här krabaten tänkte komma ut. Och hur.

Kommentarer
Postat av: elin

Vad snygg Arvid blev i nya frillan, ska kolla mera i eftermiddag!

2008-05-04 @ 08:51:39
URL: http://beautifulelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0