Morsdag!

Solen verkar skina idag också, fast idag blåser det litegrann. Väldigt lite hoppas jag.

Idag är det morsdag - min dag! Och andras. :oP Morgonen startade med sovmorgon till klockan 07 när jag fick fika på säng - rostade mackor, jordgubbar, yoghurt, Trocadero och en jättefin bukett rosor! Tack så mycket! :o)

Nu står det en äppelkaka i ugnen. När den är klar ska vi åka till Sörvalla Blommor och köpa lite plant. Det ska bli roligt! Är dock lite orolig över Arvids sömn... han verkar lite trött redan nu men han måste ju såklart följa med oss till Sörvalla så han får sova när vi kommer hem igen. Fast då tänkte vi åka till min mormor... Får se när det blir. Min egen mamma är förkyld så vi ska fira henne till veckan istället. Andreas ska repa kl 13 och klockan 16 ska vi äta på Arctura med svärmor & co.

Schlagern igår blev ju pannkaka... Synd! Låten är ju bra tycker jag. Men vinnaren var också bra. Själv såg jag fram till Charlottes bidrag, sen skulle jag vila ögonen..... och vaknade under röstningen. Björn Gustafsson gjorde succé som vanligt - vilken kung!! 

Tror jag ska göra mig i ordning nu inför Sörvallatrippen.

Kommentarer
Postat av: ramona

Va bra att du fick jordgubbar..... :)

2008-05-25 @ 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0