Slut på strejken

Hörde på nyheterna att strejken är slut nu. Otur nu när jag hade träffat en annan barnmorska. Men det är nog lika bra att ha samma mest hela tiden så det blir nog bra ändå.

Idag hade vi strömavbrott på jobbet. Det blev en del dötid, men kom på lite jag kunde göra som inte betydde att jag behövde en dator. Var på utbildning också, men nätverket var så långsamt så han avbröt det hela när han inte kunde visa de bilder han ville...

En jobbarkompis fick barn imorse. Nu är det bara två kvar av mina jobbarkompisar - sen är det min tur! :oP

Snart "Frusna män...".


Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄR hos dig var första plats där jag läste att strejken än över, nu ska jag forska vidare i hur den slutade!

2008-05-28 @ 20:14:07
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Åke

Hela skolan hade också strömavbrott, tur att den komm tillbaka för en elev skulle just till att koka pasta till resten av klassen. :)

2008-05-30 @ 15:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0