Solen är tillbaka!

Idag har vi haft en mycket bra dag. Eller imorse vaknade Arvid redan kl 05 (mindre bra) och ville ha ny blöja. Sen kunde han inte somna om. Det kunde vi, men det gick ju inte när Arvid var vaken. Vi provade att få honom att somna, men strax efter kl 06 hade vi alla gett upp. Han fick komma till oss och titta på tv. Vi kunde halvsova under tiden.

Vid klockan elva åkte vi i alla fall inöver stan. Då hade Arvid sovit 1½ timme som tur var. Andreas skulle spela idag för det var Hemvärnets dag. Arvid och jag var stolta åskådare. Efter det gick vi på stan en sväng, åt på Subway och fikade i Badhusparken med Bengtsson, Johan och lille Erik. Det var mycket trevligt. Arvid var mycket nöjd över att få glass också.

Ett besök på Coop och ett besök på Växtvaruhuset hann vi också med. Ops, höll ju på att glömma att jag var in på Kvantum och köpte jordgubbar också! :o) Samma ärende hade jag på Kvantum igår. Mycket goda var de, jordgubbarna!

I torsdags på jobbet fick vi - till min STORA LYCKA - jordgubbar med glass!!!!!!!! Lyckligare kan jag knappast ha blivit! Jag var salig i flera timmar och även dagen efter. På torsdagskvällen var vi sen på vårt första bostadsrättsföreningsårsmöte. Långt ord. Långt möte också för den delen. Och goda mackor.

Jag ska nu ha 277 och Andreas 276.

Kommentarer
Postat av: Rebban

blä för er...

2008-05-24 @ 18:37:25
Postat av: ramona

så går det när man säger upp sig rebban ;)

2008-05-24 @ 23:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0