Ååååre

För den som sett Morrhår och ärtor så säger jag bara "Åååååre!". Dit åkte vi igår. För att köra in bilen... :o) Vi hade ett tag funderingar på att åka till Holiday Club och bada, men vi kom iväg ganska sent så vi riktade in oss på en biltur och en middag men tog med badkläderna för säkerhets skull. Det blev en god middag i form av buffé, och Arvid fick leka av sig lite i en lekhall. Mycket trevligt hade vi!

Igår natt ville Johanna upp kl 04 så tillslut gick jag ner med henne och lade henne i vagnen så hon somnade i den när jag gungade den. Inatt ville hon upp kl 05... Gjorde likadant då men hon fick först ligga i gymet och leka av sig lite. Jag vet, man ska inte få barnen att tro att man ska gå upp sådär mitt i natten men vid det laget hade klockan blivit 05:30 och jag visste inte vad jag skulle göra... Så medan hon låg där kollade jag klart på "27 dresses" som jag såklart somnade ifrån igår kväll...

Nåt annat som dock är bra med Johannas sömn är att hon sover flera timmar innan hon ska äta första gången på natten. Inatt vaknade hon kl 01 första gången. Övrigt att tillägga är att hon (oftast) är en sån glad bebis, det är så roligt!

Vi ska strax gå till affärn, bland annat handla lite åt mommo. Verkar vara fint väder idag så det blir nog en bra promenad.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vet inte vart våratbord står, svärmor bokade nämligen. Vi har nog inget rat alls tror jag, mycket bebiskläder och säkert 10 olika overaller mellan storlek 50-80 noah fick inte plats i en enda haha. Det finns massor med folksom köper ratså du behöver nog inte oroa dig ;) ses imorgon då=)

2008-11-01 @ 21:44:31
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com
Postat av: Hanna

Men tänk vad mysigt att få bada! Men jag väntar lite med det haha, har ju inte direkt the body nu haha. Hoppas ni mår bra kram kram från mig

(hanna som fick barn dagen efter =))

2008-11-01 @ 21:54:07
URL: http://www.enligthanna.blogspot.com
Postat av: elin

Jag har allt annat än hjärnceller i huvudet så jag minns inte om du svarat på om onsdag var en bra dag eller inte?! Fredag fungerar också men vi ska skynda oss att åka till Böle efter 16 så vi slipper åka grusväg...

2008-11-02 @ 20:54:03
URL: http://beautifulelin.blogg.se/
Postat av: Frida

"Så det finns barn med i bilden?"

"Han e 32!" Haha200!

2008-11-03 @ 11:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0