Bläää

Jag blev sjuk jag också. Igår frös jag så hemskt när jag skulle lägga mig så jag skakade och hackade tänder. Jag var fullt påklädd när jag lade mig med bland annat tre tröjor (en av dem var fleece), två täcken och en fleecefilt. Andreas kom med tre varma vattenflaskor att ha i sängen och efter en stund kunde jag slappna av och somna. Urk för att vara sjuk! Jag har inte alls nån lust att vara det!!!!!!!

Arvid får vara hemma idag också, han var inte riktigt sig själv igår eftermiddag och inatt har han hostat en massa igen. Kanske tur det för jag vet inte om jag hade orkat gå dit idag...fast bilen hade man ju kunnat ta i och för sig. Det var längesen vi tog bilen dit på morgonen förresten, det känns mycket bra att vi lyckats ta oss iväg i (någorlunda) tid. :o)

Ska ringa förskolan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0