Korten är här...


Idag kom korten jag skickade iväg för framkallning i måndags... 1300 kort som nu ska sorteras, skrivas datum på och sättas in i album... Arvid syns för övrigt i bakgrunden på bilden...kollar på Lotta på Bråkmakargatan på Bolibompa.

Efter en bra natt igår så blev det en mindre bra natt inatt.... Då vaknade Johanna redan vid midnatt med näsan full i snor. Sen gick hon inte att söva ner så hon fick sova hos mig resten av natten... jag har inte sovit så bra med andra ord - även om det är mysigt att ha henne bredvid såklart! Stackars Johanna har blivit sjuk, men jag hoppas det ska stanna vid snorig näsa och inte bli som Arvids och min hosta. Fy %&# vad jag är leeeeeess på den här hostan!!!!!!!!!!

Idag kom prästen hit och hälsade på för att prata om dopet. Så nu vet vi lite mer om upplägget, osv.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Låter som att vi drabbats av samma förkylning, Linn och jag har oxå en jädra hosta när det sätter fart! :-(

2008-11-13 @ 19:51:27
URL: http://canbar.blogg.se/
Postat av: Rebban

Vad lite kort... Kunde du inte framkalla fler när du ändå höll på?

2008-11-14 @ 08:37:52
Postat av: Ramona

Ser ut som du har lite att pyssla med ett bra tag framöver ;)

2008-11-14 @ 10:46:13
Postat av: elin

Ja då har du det du gör... bara du blir frisk nångång. KRYA PÅ DIG!

2008-11-14 @ 19:57:25
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0