Rekord

Inatt sov Johanna från 21:45 till 03:45 - rekord!!!! Fast sen var hon inte så pigg på att sova mer så tillslut fick hon komma till mig och liggamma tills hon somnade. Lyckligtvis var jag vaken när hon somnade så jag kunde "ta tillbaka" bröstet så hon inte skulle ligga och äta heeeela tiden.

Arvid vaknade också kl 04 inatt... "Arvid inte sova mera"... men efter att jag förklarat att det fortfarande var natt och att han skulle få sova några timmar till så gick det bra.

Nu står chili con carne och puttrar på spisen. Så snart ska vi äta.

Blir lite irri på barnkläder... Jag letade lite i lördags på stan (den lilla tid jag hade innan jag skulle...äh, förklarar sen!) efter en body som jag ville skulle vara i rosa och snygg. Men jag hittade mest bara puffärmar och en massa spets. Och hade den varken puffärm eller spets så var den inte fin i övrigt. Jag får leta vidare... Det är roligt att handla i rosa nu när man "får", det trodde jag aldrig om mig själv. Jag är inte så rosa av mig själv heller, men jag börjar ändra mig.

Nu vaknade Johanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0