Tandläkarbesök

Jag har ont i huvudet av trötthet. Urk. Men jag har fått mig en stunds vila idag i alla fall. Tydligen räckte det inte, men jag börjar i alla fall känna hopp om att vi är på väg att bli friska igen - ÄNTLIGEN!!!!!!

Idag har jag varit hos tandläkaren... fast jag kom sent för det var nån bilolycka på E14 så vi fick köra gamla vägen och då tog det längre tid eftersom det var mååånga som körde där idag. Men hur som helst så fick jag komma in på undersökning och det resulterade i att jag ska dra en visdomstand. Den tredje. Får alltså behålla en, men det är väl bara en tidsfråga... Den här tredje var det hål i så då var det lika bra att dra den. Och det har gått bra två gånger förut så jag hoppas på det även denna gång.

Andreas och barnen följde med imorse för att vi skulle kunna gå på stan sen, vilket vi också gjorde. Vi startade stadsbesöket med en fika på Törners. Sen letade vi lite kläder, köpte till Arvid och till Andreas som de kan ha på dopet. Till Johanna köpte vi en klänning som möjligtvis är för stor för att ha på dopet (efter att hon använt dopklänningen klart) så vi kanske måste hitta en annan, och så köpte vi en mössa till henne. Och strumpbyxor.

Igår var jag förresten på scrapbutiken Brunkullan och handlade lite, köpte bland annat ProMarkerpennor så nu ska jag öva mig på att använda dem.

Babysimmet var inställt idag för att läraren var sjuk. Kanske tur att det inte blev nåt idag för vi visste inte om vi skulle gå eller inte när Johanna inte är riktigt frisk än. Nu får vi ytterligare en vecka på oss att bli friskare än friskast. :oP

Kommentarer
Postat av: elin

Nu förstår jag varför det var sådan kö när jag skulle hem efter att ha lämnat på dagis igår morse. Tänkte först att det alltid är så, för jag var lite senare än vanligt, men nu har jag ju fått förklaringen! När ska ni döpa förresten?

2008-11-21 @ 09:50:53
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0