Ätandet och sjukling

Mitt "bra ätande" har gått jättebra den här veckan! Och i helgen har det otroligt nog också gått bra, förutom tårtan då förstås. Och efterrätt igår på Rödön. Men jag har inte köpt något godis eller liknande - och har alltså inte haft någon riktig ätardag. Och det överlevde jag också. Nu hoppas jag att den här veckan blir lika bra...

Idag är Arvid hemma från förskolan. Johanna och jag missat babysången idag och det känns tråkigt, men det är ju några gånger kvar innan det är slut så det går nog ingen nöd på oss. Arvid är friskare idag som det verkar, men han har hostat en hel del inatt så han får vara hemma och vila idag. Vi får se hur det blir imorgon. Jag har också förkylningskänning...tråkigt!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Samma här. Linn var sjuk mest hela förra veckan och nu är det jag som snorar. Suck! Blir så himla less! Kram!

2008-11-10 @ 18:32:44
URL: http://canbar.blogg.se/
Postat av: Rebban

Missade du dessutom en chans att vara med i tidningen?? :-O (går ni på z-gränd alltså...?)

2008-11-11 @ 08:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0