2-årsjubileum för bloggen

För tre år sen vet jag inte vad jag gjorde, men jag hade i alla fall nyss blivit gravid så jag hade en liten Arvid i magen. Bodde i Torvalla gjorde vi, så Andreas hade också flyttat hem med andra ord.

Anledningen till att jag sitter och kollar vad jag gjorde för några år sen är att jag haft bloggen i två år idag! Hurra!

Har lämnat Arvid på förskolan och kommit hem igen. Idag gick vi, annars har vi latat oss med att ta bilen ett tag men tiden räcker liksom inte till på mornarna. Idag räckte tiden dock till...för Arvid vaknade 05:30 av att blöjan hade läckt så han ropade "Mamma! Handduk!" flera gånger tills jag insåg att jag inte drömde - och inte han heller.

Igår somnade Johanna kl 19:45, sen vaknade hon kl 20:30 (då fick hon vara uppe tills Ensam mamma söker var slut kl 21...), 00:00, 03:00 och 05:00...

Kommentarer
Postat av: Rebban

Hurra för bloggen!



Och gå inte in på aftonbladets sida idag, var en artikel om ormmassage och nu håller jag på att spy. (Var i högerspalten så man såg bilden vare sig man ville eller inte).

Fy jävla äckliga skit... Usch. Blä.

2008-10-27 @ 13:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0