Annorlunda natt

Igår kom Ida och Axel hit så gick vi på promenad i 1 tim 20 min, jättebra att komma iväg på långpromenad! Efter att jag hämtat Arvid så åkte vi på affärn och sen till mamma som bjöd på mat. Jäääääättetrött var jag, så när vi kom hem och Arvid hade lagt sig för natten så ammade jag Johanna och försökte få henne att somna. När hon hade somnat i vagnen nere så dröjde det inte länge förrän jag hade somnat i soffan...

Andreas hade föräldramöte igår kväll men när han kom hem så bestämde vi att jag skulle fortsätta sova kvar i soffan. Andreas erbjöd sig att sova nere (ingen av oss sover speceiellt bra nu, han vaknar flera gånger av Johanna också, och jag blir stressad när jag vet att han vaknar, osv...), men jag sa att jag kunde sova nere eftersom hon redan sov nere i vagnen. Och hjälp så gott jag har sovit!!!!! Andreas hade sovit gott han också. Det är bra att veta att det går att göra så här nån gång ibland när vi sovit dåligt allihop. Och Johanna verkar ha trivts i vagnen...

20:00 - ammade och somnade
22:30 - vaknade när jag var upp och gjorde mig klar för natten + hämtade täcke och kudde. Men jag gungade vagnen lite så somnade hon om igen.
00:45 - vaknade och åt, somnade
03:45 - vaknade och åt, somnade
06:15 - vaknade och åt, pigg....... så vi klev upp. Andreas klev också upp då så vi gjorde sällskap vid frukostbordet.
07:30 - somnade igen i vagnen efter att jag rullat den på vardagsrumsgolvet fram o tillbaka

Jag hör att Arvid håller på att vakna nu så jag ska ställa fram lite frukost innan han kommer ner. Idag blir det ett besök i stan för att luncha med Rebban och Ramona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0