Blä

Stackars mig som gått och blivit förkyld! Det är värre idag än igår. Och inte blev det bättre av att Johanna glad och lycklig ville kliva upp 05:30 imorse... Förutom två amningsstunder inatt så har jag även varit uppe en timme extra när jag inte kunde andas pga nästäppa. Kämpade på med olika medel innan det tillslut släppte och jag fick lägga mig för att läsa för att bli sova-trött igen. Fick ta Alvedon imorse för att orka åka till förskolan med Arvid. Men nu när Johanna somnat så ska jag lägga mig och sova jag också. Det verkar behövas.

Kommentarer
Postat av: elin

Krya på dig!

2008-10-21 @ 15:18:00
URL: http://beautifulelin.blogg.se/
Postat av: ram

Så himla trist att du blivit sjuk, du får krya på dig. KRAM

2008-10-21 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0