En lördag

Idag har jag, Johanna och Hanna varit på scrapmässa i Sporthallen. Det gav inte så mycket, men jag köpte lite blommor till mitt scrappande i alla fall. Nästa gång måste vi sitta och scrappa på scrapmaran, eller vad säger du Hanna? ;o)

Jag skulle aldrig ha skrivit om Johannas toppennätter... för inatt har hon vaknat flera gånger igen... Hon somnade vid 20, sen vaknade hon 22:30, 01:30, 04:30 och sen var hon vaken till kl 06 innan hon somnade igen (vid det laget var jag helt förstörd) och sov till 08 när även Arvid vaknade. Får se hur den här natten blir...

Arvid var hos moffa idag
när jag var på mässan. När vi kom hem igen så åt vi lunch och Arvid lade sig för att sova. Jag lade Johanna också och hon somnade. Sen lade jag mig själv och somnade efter en stund - och sov 1½ timme!! Tjoho vad skönt det var efter den jobbiga natten (med speciell tanke på mellan kl 04:30 och 06 imorse...).

Tänkte vi skulle dra ner på affärn en sväng men jag tänkte Johanna skulle få vakna av sig själv först men hon sover fortfarande... Nåja, dröjer det för länge får jag väl väcka henne och mata då för det vore trist om vi gick ner nu när hon fortfarande sover i vagnen och att hon vaknar när vi är på affärn och är jätteledsen för att hon är hungrigare än få... Andreas är förresten i Sveg och spelar, därför finns han inte med i planerna på att åka till affärn... :o)

Tänk om två månader ... då är det juldagen!!! :oO

Kommentarer
Postat av: Hanna Eriksson

Hej Stina!



Självklart måste vi sitta där och pyssla nästa år! Synd att foten inte tillät det i lördags... Har inte kommit igång med något pysslande här hemma ännu, foten mår bäst av "liggande högläge", men i morgon kanske... ;-)



Kram Hanna

2008-10-28 @ 13:55:00
Postat av: Hanna igen...

Tack för skjutsen också i lördags! Värsta taxirörelsen du hade... ;-)

2008-10-28 @ 13:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0