För 5 år sen såg livet ut såhär...

Vintertid Mån 27 okt 2003 18:47 Övrigt, 2 läsare totalt
I helgen övergick vi till vintertid. Bra tyckte jag, för då kanske det blir lättare att kliva upp tidigt på måndag morgon. Men ack så fel jag hade! Jag kom inte till jobbet förrän 08.40 idag, jag är hopplös! Ikväll ska jag lägga mig tidigt (ständigt återkommande löfte som jag inte riktigt kan hålla...).

Erika har skaffat msn nu så nu kan hon se mig när vi chattar, det är himla skoj! :o) Mamma var där ikväll så hon fick också se mig, hihi!

Imorgon ska jag till tandläkaren, iiiiik, hemska tanke! Men det känns inte så himla hemskt egentligen, bara det att jag inte kan släppa tanken att jag ska dit. Det som är mest oroande är nog att det ska kännas när jag får bedövningssprutorna (det är ju 6 hål), att jag ska känna när tandläkaren borrar (att bedövningen inte hjälper), och så är det hemskt när bedövningen släpper - huga! Okej då, jag kanske tycker att det är hemskt i alla fall då, men försöker att intala mig själv att jag inte ska oroa mig... "Jag säger bara: lycka till" - haha!

På fredag ska jag åka hem; dans, kolla lägenhet, m.m. och sen åker jag tillbaka hit på söndag. Sen är det jobb nästa vecka tills lunchtid på torsdagen då vi sticker till Vemdalen! :o)

Ska snart se Fame Factory, tänkte att maten skulle vara klar tills dess, så jag ska gå å kolla om makaronvattnet har börjat koka ännu. Härligt att det gick bra för Martin i veckofinalen i lördags, men gristråkigt att Maja åkte ut!!!

Ha det!
/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0