Försöka skriva om...

Satan i gatan, skrev ett inlägg nyss men allt försvann! Provar på nytt då...

Johanna har suttit i bärselen på mig ikväll - framåtvänd! Hon verkar trivas bra så. Det gjorde hon inte i lördags när hon satt "som vanligt", så idag har jag testat att ha henne framåt och det  har gått mycket bra.

När jag läste Elins blogg kom jag på att jag glömt berätta nåt viktigt - jag har inte börjat längta till jul än!!!!! Jag är lika chockad som ni! Jag som i vanliga fall brukar börja längta redan innan sommaren tagit slut, jag har inte börjat ÄN! Jag har dock kommit på förklaringen till det hela....tiden går för fort och det är fullt upp hela tiden! Jag har inte riktigt förstått att november bara är dagar bort... Men det kanske kommer en julstämning snart.

Andreas jobbar över - allt för att kunna vara ledig fyra dagar i streck torsdag-söndag. Arvid har somnat och Johanna sitter i mitt knä och väntar på att få sova hon också. Tror jag ska hjälpa henne med det för nu gäspade hon. :o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

WHAT?? Jag är i chock...

2008-10-28 @ 20:44:50
Postat av: Ramona

Va så himla kul när du och johanna va förbi på jobbet igår, och tack för det goda fikat du hade med.

Saknar dig på jobbet.

Kram

2008-10-29 @ 10:18:36
Postat av: elin

Jag brukar hämta Mio vid 16 men det går förstås att ändra på! Hämtar jag 14 så måste han ju få någon form av mellis och vad passar bättre än en fika...?! Har tenta på torsdag men jag antar att A är ledig då så onsdag kanske? Kommer ändå inte kunna plugga så sent. Vill ni hellre komma hit så är ni välkomna efter 14 då!

2008-10-30 @ 08:51:29
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0