Livskvalitélördag

Jag sov nere inatt också, tyckte det var lika bra. Och gott sov jag som vanligt. :o) Johanna måste också ha sovit gott, för.....
20:30 - ammade och somnade
02:30 (!!!) - ammade och somnade
05:30 - ammade och somnade inte... klev upp och roade henne. Andreas klev upp vid 06 för då var han pigg... haha, galet tidig morgon för 75% av familjen... Arvid vaknade strax före 07 också så han var också uppe rättså tidigt.
07:30 somnade Johanna igen efter amning och sov 45 minuter

Sen åt vi frukost och gjorde oss klara för att åka ut på en tur med bilen. Jättemysigt hade vi! Åkte ut på Frösön och kollade på fina hus och utsikter. Efter den underbara turen skjutsade vi Andreas på rep och fortsatte hem för att Arvid skulle få sova lunch. Han ville dock inte sova för han hade sovit en stund i bilen.

Åkte och hämtade Andreas efter repet igen och sen gick vi en sväng på stan. Mysigt igen! Åt på Subway. Handlade på Coop och sen åkte vi till Ida och Johannes för att fika och kolla på grävmaskinen. Och nu är vi hemma, har krånglat med Arvids sänggående men annars har det varit en bra kväll. En negativ grej med dagen är att jag haft ryckningar i ögonlocket hela dagen. Blä.

Johanna har på dagtid idag ätit med 4 och 4½ timmes mellanrum, jippie!

Och nu ska jag ha bilnummer 318... :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0