Rubrik...

Idag har jag varit mycket tröttare än igår, fastän jag sov tre timmar mer inatt... Skumt!
Natten innebar:
20:30 - Johanna åt
21:30 - Johanna somnade
00:00 - Johanna vaknade, jag stoppade i nappen (funkade!)
01:00 - Johanna vaknade och nappen funkade inte längre, så hon fick äta
03:00 - Johanna vaknade och åt
06:00 - Johanna vaknade och åt men var inte så intresserad av att sova mer sen... så hon fick liggamma och somnade i och med det...sen sov hon till 08 ungefär. Arvid klev upp 06:30 och fick ligga hos oss i sängen och kolla på barnprogram.

Idag har vi varit på babysång. Mysigt! Sen gick jag hem i snålblåst och drivis. Näe men det tokblåste och regnade i alla fall. Regnskyddet på vagnen blev som en fallskärm. Eller nåt.

Igår var vi hos Daniel och Anna och åt tårta eftersom Daniel fyller år till veckan. Trevligt hade vi och jag drack kaffe. Har ju glömt att berätta att jag börjat dricka mer kaffe nu! Det är helt otroligt! Efter två barn anser jag mig själv möjligtvis vara så pass vuxen att jag ska gilla kaffe. Fast det blir inte varje dag. Inte varannan heller. Men jag har i alla fall överraskat flera personer - inklusive mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0