Sick

Babysången var trevlig som vanligt. Johanna verkar tycka det är en bra idé att vi går på det. Det ska fortsätta några veckor till också så det blir bara bra.

Nästa vecka är det förresten skollov - helt otroligt vad tiden går fort! Andreas är dock bara ledig torsdag-fredag och torsdagar är han ju ändå ledig så han får egentligen bara en extra dag.

Det har trillat in en massa gratulationer idag, tack för det! :o)

Jag har blivit förkyld. Det är aptråkigt! Näsan rinner, jag har ont i halsen och ögonen är jättetrötta. Jag sov en knapp timme idag när vi kom hem från babysången och Johanna fortfarande sov i vagnen. Skönt! Men inte tillräckligt... Typiskt på födelsedagen och allt!

Johanna sover i vagnen igen nu, hon är inte heller helt frisk. Härom dagen hade hon feber, men vår febertermometer visar error när den kommer till 38,0 så vi får väl fundera på att skaffa en ny eller nåt. Och inatt när hon vaknade och skulle äta så kunde hon inte somna om igen utan har fått ligga hos mig hela natten och då sover inte jag så bra... Men det gjorde nog hon! Gullungen! :o)

Andreas ringde precis, han är på väg hem från jobbet så nu ska jag göra i ordning ungarna så vi kan åka till stan direkt. Eller Johanna behöver ju inte göras i ordning så mycket...mest flyttas. Men Arvid blir en utmaning...han har nämligen satt sig för att bygga Lego nu... ;o)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan

ser att vi fick barn nästan samma dag, jag fick vår Tristan dagen efter... kankse vi sågs på BB?

vet inte om jag skrivit till dig förut.. har tänkt gjort det vid ett flertal tillfällen)=). Men jag brukar titta in lite titt som tätt och kollar hur ni har det.

MVH Hanna

2008-10-20 @ 23:22:27
URL: http://www.enligthanna.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ok ni åkte också hem tidigt, vi åkte också dagen efter vid två. Gillade BB mer med första barnet nu var jag bara stressad och ville hem till honom =)

2008-10-21 @ 22:19:28
URL: http://www.enligthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0