Söndag morgon

Inatt vaknade Johanna (somnade kl 20) kl 00:00, 04:30...vaken till 05:30 och sov sen till 07:20... Jag lever fortfarande med sommartid... men ska väl försöka ställa om under dagen. Jag tror inte att hon åt nåt mellan 00 och 04:30, men däremot så drömde jag nog det... vaknade av att jag trodde att hon låg i min famn flera gånger. Det hände flera gånger när Arvid var liten bebis också... att jag trodde att han låg på mig och att han ramlade ner, men det visade sig att han låg så snällt och sov i sin egen säng. :o)

Igår såg jag Dansbandskampen. Shit vad nostalgisk jag blev från dans-eran! Och danssugen blev jag också. Ska bli kul nästa vecka när Mickeys är med. Och om några veckor när Jannez är med. Mer nostalgiskt än så blir det nog inte. Jo om man går på dans förstås... kan inte minnas när jag gjorde det sist... kanske 2005... om ens det!

Idag hoppas jag på att få iväg kortbeställningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0