Ytterligare en bra natt


Inatt sov den här unga damen precis som föregående natt:
20:00
- ammade och somnade
01:00 - ammade och somnade
04:00 - ammade och somnade
06:15 - vaknade och fick ny blöja, nöjd först men fick amma när hon blev lite kinkigare

Igår kväll satt Andreas och jag i soffan och såg Bonde söker fru. Verkar bli en intressant säsong. Det är inte ofta vi sitter i soffan samtidigt och bara myser framför tv:n, för antingen är Andreas på rep eller så sitter någon av oss vid datorn eller så är det helt enkelt så att någon har nåt annat för sig. Men mysigt hade vi! Och jag somnade såklart... Ungefär en kvart in i Efterlyst hade jag slocknat...

Igår lunchade jag med Rebban och Ramona.
Vi hade mycket trevligt! Tack för det! God mat också. Jag skulle beställa en skinksallad men höll på att få en skinkfralla... Killen i kassan frågade om jag ville ha ljust eller mörkt bröd så jag beställde mörkt...tyckte inte det var nåt konstigt eftersom man får bröd till salladen. Men så plockar han fram ett litet fat... kan tänka mig hur roliga Ramona och jag såg ut när vi förvånat undrade vad han gjorde. Han plockar alltså fram en skinkfralla av mörkt bröd och kommer till kassan med... Haha! Så jag fick förklara att det var en skinkSALLAD jag skulle ha. :o)

Nu ska jag se om hon vill somna i vagnen igen. Om hon kan sluta äta på sin hand förstås... Jag har sovit nere inatt också, och sovit supergott även inatt!

Kommentarer
Postat av: Rebban

Tack själv! Det var trevligt... =)

2008-10-09 @ 10:51:56
Postat av: Jenny

Men shit va söt hon är! :)

Kram!

2008-10-12 @ 12:57:02
URL: http://jennysundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0