Bra lördag

I lördags var vi då och kollade på bilen. Lämnade Arvid hos mina föräldrar först, sen åkte vi iväg. Bilen såg mycket bra ut och kändes bra att köra. Vi funderade en stund och sen bestämde vi oss för att vi skulle köpa den! Hjälp! Det är en V70 och vi hämtar den imorgon. Jiiiihaaaaa!!!

Efter bilkollandet åkte vi in på stan och gick en bra stund, såååå härligt och mysigt var det. Och bara en sovande Johanna att ha ansvar för. Åt lunch på Subway. Provade födelsedagspresent (skor) på Intersport, jättesköna Merrell hittade jag. Hittade även - gröna Crocs i MIN storlek!!!!! Jag som hört på flera ställen att de inte görs i den storleken längre, weird... Men GLAD blev jag, som om jag vunnit på Lotto! :o)

Kommentarer
Postat av: Rebban

Åh äntligen en V70!! Tjiho!



Ser fram emot bilder när ni har hämtat den.. =)

2008-09-16 @ 08:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0