En födelsedag

Grattis pappa på födelsedagen!!!

I måndags var förskolan stängd
pga planeringsdag. Fick sms på morgonen av Lina och Isak och vi bestämde att de skulle komma hit och leka i lekparken. Mycket bra förslag av dem tycker jag, och Arvid verkade också tycka det var riktigt kul. Kommer inte ihåg vad vi gjorde mer den dagen.

I går åkte jag, Johanna och mamma till stan i en massa ärenden. Det blev ganska mycket uträttat som tur var. Det gäller att man är på rätt humör när man ska på stan... och att Arvid är på förskolan. :oP

I helgen har vi (läs: Andreas) planterat ljung, rensat i stenpartiet och fixat och donat lite inne. Känns mycket bra. Idag känner jag mig inspirerad till att möblera om lite... får se vartåt det bär...

Idag efter lämnandet av Arvid så skyndade jag mig iväg till bvc för Johannas 2-månaderskoll av läkare (lite i förväg...). Det gick mycket bra och hon går upp som hon ska. Nu väger hon 4980 gram och är 56 cm. Ammade i väntrummet innan vi styrde kosan mot Sedins och sen affärn.

Behöver ett par nya skor. Varma, bra på halka och snygga såklart. Funderar på något i den här stilen...
 Merrell. Vet inte om dessa har Vibram under, men det vill jag iaf ha.

Kommentarer
Postat av: Rebban

Vad fina ni var i tidningen idag! Jag var in på ÖPs hemsida nyss och ni var på startsidan =)

2008-09-10 @ 13:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0