Kvällsinfo

Hon sov inte speciellt länge... Typiskt när man ska njuta lite av ensamheten och så är lilla gumman övertrött. Större delen har gått åt till att försöka få henne att somna, men hon är ju så söt så vad gör det?! Lite typiskt ändå bara. Men nu sover hon (igen) och jag hoppas att det fortsätter så. Får se hur länge vi sover imorgon när det inte är någon liten Arvid som ropar "Mamma! Arvid vaken!", och får se när Andreas kommer hem inatt också.

Insåg kl 19 att jag inte sett avsnittet av "Ensam mamma söker" som gick i repris då så det var lyckat att jag kunde se det. Borde väl spela in reprisen av "Singelmammor" sent ikväll/inatt också för det missade jag i måndags.

Tror jag ska passa på att pyssla lite nu när hon sover.......innan hon vaknar igen. ;o)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det går att titta på singelmammor på svt:s hemsidan. Perfekt, kan man titta när man vill =)

2008-09-22 @ 08:15:25
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0