*nöjd*

Nu känner jag mig riktigt nöjd och stolt - jag har installerat dekodern SJÄLV! Andreas är inte hemma men jag gav mig på att installera den trots att det känns som en "killgrej". Helt utan anledning egentligen. Men hur som helst så hade jag gruvat mig lite för det är en sån härva av sladdar i tv-möbeln...(och jag var redan då trött så jag fasade för att jag skulle bli irriterad som få...) men det gick tydligen bra för nu har vi Barnkanalen!!!!!!!!! Yeyyyyyy!!!! ....antar det i alla fall för vi har Kunskapskanalen och den delar väl med Barnkanalen?!

Ska lägga mig nu innan jag hittar på en massa annat att göra... inatt var Johanna vaken 1½ timme utan att jag visste varför - fick henne inte att somna om. Tillslut lade jag henne i min säng så fick hon liggamma tills hon somnade. Men eftersom klockan var 02 så hade jag flera timmar av sömn framför mig och sov inte så bra då eftersom jag vant mig vid att sova själv nu större delen av natten...

Sen vaknade Arvid 05:30 också
(tror han hade drömt nåt...) och ville absolut inte somna om. Så vi försökte få honom att inse att han skulle sova i alla fall och att det fortfarande var natt, att det inte var nåt på tv än, osv... Tillslut somnade han en timme senare och sov till 07:40 i vår säng.

Just ja, skulle ju lägga mig.....

Kommentarer
Postat av: elin

Vad duktig du är! Jag vet nog inte ens vad det är...

2008-09-12 @ 13:02:53
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0