Söndag kväll

Grattis till pappa som sköt en älg igår!

Jag har haft sjal på mig idag. Tyckte den luktade nåt bekant. Kom efter en stund på vad det var... Den luktade lite lustgas! Tänk vad bra att lustgas finns! Inte rent miljömässigt, men som bedövning vid förlossning. Tänk att känna sig rejält dragen och så fort man börjar tycka det går lite för långt så kan man släppa den och ta några nya friska andetag så har det gått över. Och man slipper vara bakis! Bara en sån sak! Sen att man har ont var ett annat kapitel...

Johanna sov drygt tre timmar i eftermiddags och var utan mat i fem timmar i och med det. Nu har hon somnat för natten. Tror nämligen att jag kan våga säga att det är en rutin nu! Hon brukar vilja somna vid 20/21-tiden varje kväll och verkar dessutom sova ganska hårt då, fram till 01/02-tiden. Igår vaknade hon vid 23:30 igen (förmodligen för att vi hade tv:n på i sovrummet) och fick äta, sen sov hon till 04 så det var helt okej ändå tyckte jag.

Ikväll var Arvid lite omöjlig att lägga... Han låg och ropade, "Mamma Stiiiiiinaaaaaaaaaa!", ville ha vatten, ville ha filten, och påstod att Hunden (hans favvo-gosedjur) hade bajsat och kissat... Haha, han är för go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0