Uppdatering...

Har inte uppdaterat så värst nej... Andreas har varit i Stockholm i helgen och gått högvakten. Jag har inte haft så mycket ork till något bloggande... Ändå sov Arvid hos sin farmor och farfar natten till söndag så man kan tycka att jag borde vara utvilad. Men det finns ju en liten Johanna att ta hand om också. Hon hade ingen lust med någon sovmorgon igår fast jag hade önskat det...:o)

Igår var jag på loppis med Johanna. Maggan, Åke och barnen var också där så Johanna och jag gjorde Maggan och Martin sällskap ett varv. För femtio kronor totalt köpte jag en Byggare Bobhalsduk och en polishelikopter i plast till Arvid och en leksak till Johanna. Var sugen på att köpa ett barnbord med två stolar och en soffa också men jag velade lite för länge så när jag gick förbi nästa gång var det sålt. Attans!

Hämtade Arvid på Rödön igår och sen åkte vi till Tone på 3-årskalas. Fick gott fika och Arvid fick leka lite. Sen åkte vi vidare till mina föräldrar för att käka pizza. Arne och Maggan kom och fikade. Johanna sov väldigt lite under hela dagen så på kvällen var hon jättearg och trött, men tillslut somnade hon i min famn i tv-soffan till "Ensam mamma söker" och sen somnade även jag och vaknade inte förrän Andreas kom hem strax före elva. Nu är han äntligen hemma! (fast på jobbet just nu då...)

Idag fyller Andreas farmor 99 år - GRATTIS!!! Det skiljer 99 år mellan henne och Johanna, helt galet egentligen. :o)

Kommentarer
Postat av: elin

Min mammas framor fyllde 99 i augusti, det är lite kul att vi är 5 generationer åt ett håll men bara 3 på alla andra sidor. Hoppas hon lever länge till då iaf!

2008-09-30 @ 07:57:32
URL: http://beautifulelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0