Lite update

Tre nätter har passerat...
1: Vaken 01:00-02:10, sov sen till 05 då hon ammade, sov till 06:15
2: Vaken 03:00-04:10, sov sen till 05 då hon ammade, sov till 06:45
3: (=inatt) Vaknade 04:15 då hon fick äta, sov till 05:30 då hon fick liggamma till 06:15 när hon började leka istället
Jag borde ha kört racet inatt också, men Arvid är sjuk i feber så jag har varit uppe ett par gånger med honom inatt, och i övrigt hade jag sovit urdåligt så jag orkade helt enkelt inte...ångrar mig nu men vad gör man?!

Igår var jag på scrapkurs på öppna förskolan, jätteroligt var det! Jag, Ida, Anna och Annas kompis Elin satt vid samma bord och pysslade. Tiden flög iväg, men det är ju så när man har roligt. Och när man pysslar. :o)

Var på föräldragrupp också igår, det var trevligt som vanligt. Det var dock lite manfall så det var bara jag och Ulrika som var där som föräldrar. Nästa gång ska vi nog slås ihop med andra gruppen.

Arvid sa ynkligt inatt (och imorse också för den delen):
- Jag e feber, snart jag åka doktorn...
Stackarn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0