Måndag som känns som söndag

Igår somnade Johanna kl 20, sen vaknade hon nån gång vid 01 och ett par gånger till. Det funkade med att bädda om henne och säga godnatt. Men klockan 04:45 funkade inte det längre så jag kämpade på till 05:30 när hon fick amma (hon fick ju äta samma tid förra natten). Sen sov hon till klockan åtta!!!! Själv lade jag mig och somnade kl 22 så det har varit en rätt ok natt förutom att jag vaknat några gånger då, och att jag på slutet av natten varit tvungen att sova på rygg för att brösten inte skulle läcka för mycket - och göra ont. Men det är bara att hoppas på att det blir bättre och bättre nu.

Lagom till att Johanna och jag hade vaknat kl 08 så kom Arvid och Andreas in med fika på säng också, väldigt mysigt hade vi!

Igår hade vi en bra dag i Flatnor vid bygget med korvgrillning och mys. Mamma och pappa skulle åka ner så vi gjorde dem sällskap. Andreas skulle kolla status för pimpelfiske, men det var för mycket vatten på isen tyvärr. Sen fick vi middag hos mamma och pappa, de supergoda resterna från i lördags.

På kvällen såg vi Robinson som vi spelat in. Känns rätt okej att Mika blev utröstad, men hade hellre sett "Valpen" bli hemröstad för han verkar inte så jättepigg... Att Josefin (hette hon så?!) åkte hem gjorde inget heller, mindre gnäll då. ;o)

Har börjat med att Johanna får sova i spjälsängen på dagtid också nu istället för att sova i vagnen inne. Imorse ställde hon sig förresten upp i sängen så nu är det hög tid att sänka spjälsängen...har inte gjort det än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0