Torsdag igen

Igår natt sov hon 20:00-04:45, höll ut till 05:00 innan hon fick äta. Inatt sov hon 19:45-04:15, höll ut till 04:30 innan hon fick äta. Nu hoppas vi att hon inte ska fortsätta vakna tidigare och tidigare, men det visar sig. Jag känner mig inte vidare utsövd ändå, men frågan är om min kropp inte riktigt förstått än att jag får sova många timmar i sträck...

Igår var barnen hos momma några timmar medan jag och Andreas skulle ha en liten egentidsdag. Det var en del av Andreas födelsedagspresent, att göra nåt men att han inte visste vad. Så vi åkte först hem och spelade Settlers (Andreas vann stort), sen fick Andreas lite mini-spa och sen åkte vi till stan och åt lunch på Gamla Teatern - supergott! Efter det gick vi en liten sväng på stan och Andreas åkte in på modellaffärn. Innan vi hämtade barnen igen köpte vi tre av sommarens glassnyheter som vi testade. Fick middag på Biskops också, gött!

Idag har vi haft en riktig mysdag! På förmiddagen gick vi till badhuset och badade. På vägen dit provade vi ståbrädan som Andreas snickrat ihop till vagnen, den funkade mycket bra. Arvid hade med sin nya badring med Blixten och tyckte den var jätterolig att använda. Johanna blev som helt galen och jätteglad över att få bada igen. Sen gick vi hem igen och åt lunch innan vi åkte in till Jamtli och gick omkring i ett par timmar. Jättemysigt hade vi!

I måndags lärde sig Johanna vinka förresten! :o)

Något annat värt att notera är att vi inledde grillsäsongen i fredags, det var huuuuur gott som helst!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

Oj vad mycket mysigt ni har gjort! Förstår att du inte har tid att blogga, annat är det här ;)

2009-04-16 @ 18:43:30
URL: http://elintyrahittarhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0