Lite piggare gosse idag

Vi har precis haft besök av Ramona som var här och fikade och lekte med barnen, mycket trevligt var det. Arvid är lite piggare idag, han var bara vaken två gånger inatt. Andra gången satt han faktiskt i trappan när jag kom för att se hur det var med honom, då ville han ha saft och vatten så jag vet inte om han tänkte gå ner och fixa det själv eller vad han tänkte.

Johanna vaknade inte förrän kl FEM imorse!!! Så hon fick äta då och sen trodde jag att hon skulle somna gott igen, men icke! Hon tänkte att det var dags att kliva upp för dagen... tjurade dock på och låg en timme till, hon fick ligga hos oss i sängen och leka men verkade inte alltför nöjd med det. Jaja, får ju vara glad att hon sov ända till kl fem i alla fall... Hon lade sig förvisso en timme senare igår också, kl 21 somnade hon så det blir intressant att se hur kommande natt blir.

Igår åkte jag och barnen till flygplatsen för att hämta Andreas när han kom med flyget. Han hade egentligen skjuts hem med Sten, men jag tycker det är roligt att hämta på flyget och Arvid älskar ju flygplan så det var ett givet beslut. En tussig Arvid var det till en början som till och med lade sig på golvet i ankomsthallen för att vila. Men när planet kom och skulle till att landa blev han genast mycket piggare och tyckte det var jättespännande. När sen Andreas kom in så sprang Arvid fram till honom och gav honom en bamsekram. Sen satt han fast i kramgreppet ända ut till bilen. "Pappa, jag älskar dig!" sa han och kramade ännu hårdare. Gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0