Augusti...månaden då jag börjar jobba igen...

Igår morse åkte vi till Fresks med mamma och pappa och hämtade ut tapeterna, bestämde färg i hallen, m.m. Sen åkte vi till Ramona och fikade gott födelsedagsfika. Arvid busade och Johanna rev ut Ramonas alla värmeljus. Efter det åkte vi till Granngården för att köpa gräsfrön till Flatnor och sedan vidare till Rondellen för att kolla på några möbler.

Resten av gårdagen blev lugn eftersom vi hade så svårt att somna i förrgår kväll så var rätt trötta. Men igår kväll lade jag mig 21:30 och hann lyssna en stund på Harry Potter innan jag somnade. Vet att jag fick ett sms vid 21:45 och då sov jag (men vaknade då...) men somnade om ganska omgående igen.

Idag ska vi in till stan och kolla på stan, Badhusparken, EMD-konsert och Michael Jacksonhyllning av dansare. Andreas och Arvid badar nu, de har varit ute och klippt gräset nyss. Johanna och jag lyssnar på Barnkanalen (Tess och Ubbe nu...) i bakgrunden medan jag surfar och Johanna leker med Skopis (från Byggare Bob) i Duplo.

Johanna går inte så jättemycket, men nåt steg om dagen blir det. Som längst har hon gått sex steg i ett svep.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0